Khamis, 20 Ogos 2009

Ramadhan datang lagi...

Assalamualaikum.....
Kepada semua pengikut warung kop pak hamid
rindu giler kat rmah aku yg dh lama aku tinggalkan...

Bru ja balik cuti....
Dah nk blik dh,lusa aku blik..
aku cuti awal sbb H1N1 la ni...yg x best nya kena ptg cuti n gnti kelas..
best nyer plak cuti jd pnjg...
Kt rmh mcm biase jd surirumah, masak,kemas rumah..
assingment x buat lg, laptop hntr kdai...pc kt rmah plak xde microsoft office..
bru smlm siap buat...
cuti kali ni best jgk sbb dpt jalan2
p rmh along kt Tanjong Piandang,
dpat mkn buah longan yg ibu(mak ngah) dgn ayah(angah) tanam,bwak blik rmah ckit...
bbrapa hari pas tu,
Bertandang plak ke Jawi,p ambik ubat angah,
blik pada tu bru singgah Bagan Serai ambik laptop..
On da way blik rumah...
sampai je kt rmah x bleh msuk, sbb ada kerja2 menanam wayar telekom kt dpan rumah..
pastu p la Tman Berkat...lepak jap....
hari pun dah nk ujan...
blik rumah pun dah rintik...
letih sgt tp best jalan sorang2....naik moto plak tu....
Sedar tak sedar esok kita PUASA.....
aper2 pon aku dah pun ganti puase...
So ucapan
Selamt Menyambut Kedatangan Ramadhan yang penuh Kerahmatan ini....
mudahan blan puasa kali ni kita dapat menunaikannya tanpa sbarang halangan Insya Allah..

3 ulasan:

  1. selamat berpuasa dr aku & jeff
    harap² kita suma dapat sikit sebanyak fadhilat di bln mulia ni..ameen..
    de masa meh la jln² umah aku ni plak...
    ngeee...hekhekhek...

    BalasPadam
  2. nak email... nak invite masuk warung

    BalasPadam
  3. salam che nadia
    aku de soklan tag utk ang jawap...
    copy paste ye soklan tu tp
    jawapannya jwpn sendiri la ek...hehehe
    selamat menjawab!

    BalasPadam